זד הפקות -אטרקציות לימי הולדת


    איזה סוגים של אקססוריז מגניבים יש במסיבת פון מון?

    אז מהי מסיבת פול מון לילדים? מסיבת ירח מלא היא מסיבה שמתקיימת מהשקיעה ועד הזריחה באור של ירח מלא. ובגלל זה בעצם קוראים לזה "מסיבת ירח מלא" או באנגלית "פול מון". מסיבות ה-Full Moon המושקעות במיוחד כוללות גם מספר גימיקים עם אורות וצבעים המשפרים את איכות המסיבה ומוסיפים לה עוד פן מעניין ומיוחד. המסיבה הראשונה של פול מון התחילה בתאילנד. תיירים מחו"ל הביאו לישראל את האטרקציה המטורפת הזאת. Z הפקות לא נשארו מאחור וישמחו ליישם את האפקטים הכי שווים שיש היום!

    מהם הקווים המנחים של מסיבה כזו?

    הטריק והאטרקציה העיקרית של מסיבת הפול מון היא התפשטות רחבה של אורות אולטרה סגול, שהופכים את הצבע הלבן או מעט בהיר לזרחני ומפיץ אור יפה במיוחד. ניתן לצבוע את כל המשתתפים באיפור פלורסנט בהיר במיוחד. זה יגרום לכל הילדים לזרוח ולהאיר בחושך, אין ספק אטרקציה מטורפת.  בנוסף, ניתן להביא לא רק מוצרי קוסמטיקה שזוהרים באור אולטרה סגול, אלא גם אביזרים למסיבת ירח מלא, לדוגמא כובעים , עניבות פלסטיק, פפיונים, משקפי ראייה ומגוון רחב של אביזרים שזוהרים מעצמם באמצעות אור אולטרה סגול. ככל שהמשתתפים במסיבת הפול מון צבעוניים יותר, כך המסיבה זוהרת ומיוחדת יותר.

    אקססוריז מגניבים עבור מסיבת פון מון

    אם תרצו לקשט את אזור המסיבה בצורה יפה וזולה, תוכלו לקנות אביזרי מסיבה זוהרים. ניתן לתלות על התקרה כדורי דיסקו זוהרים בצבעים שונים. אתה יכול גם לקשט את התקרה עם שרשרת של דגלונים זוהרים. כמובן שניתן לקשט את השטח בבלונים זוהרים במיוחד. מי שמגיע למסיבות יום הולדת בסגנון פול מון עלול לחשוב שהגיע לחג פורים. הם יפגשו מגוון כובעים, משקפיים, קשתות ואביזרי תחפושות זוהרים. מסיבה מסוג זה היא מסיבה מהנה במיוחד. Z הפקות מציעים לכם את מעטפת מלאה, כך שאתם לא צריכים לרוץ ממקום למקום ולחפש אביזרים שווים. Z הפקות ידאגו לכם לתאורת אולטרה סגול איכותית, אביזרים מצחיקים ומיוחדים הזוהרים בחושך, מוזיקה קצבית ומחיר נוח לכל כיס!

     

    איכות ומקצועיות

    ניסיון ומוניטין רב

    מגוון אטרקציות לאירועים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם



      מאמרים נוספים

      למסיבת יום הולדת המושלמת השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם !




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים