זד הפקות -אטרקציות לימי הולדת


    הפעלות לבת מצווה

    זד הפקות מזמינים אתכם להרים אירוע בת מצווה בלתי נשכח!

    מגוון אטרקציות מטריפות וייחודיות אצלכם באירוע, מגוון הפעלות לבת מצווה בהתאמה אישית מכל הסוגים, מפעילים איכותיים וזוכי פרסים, ניסיון מגוון ואהבה גדולה למקצוע! להפקת אירוע בת מצווה שלא יישכח בקרוב, פנו אל זד הפקות עוד היום!

    מפיקים אירוע מושלם עם הפעלות לבת מצווה שכולם יאהבו

    אפשר להקפיץ כל אירוע ולהפוך אותו למושלם ע"י תיאום ציפיות מוקדם עם משפחתה של כלת בת המצווה. במהלכו נתשאל את המשפחה על הילדה החוגגת ומה היא חולמת ורוצה שיקרה באירוע שלה. אנחנו מציעים מגוון קונספטים לאירועי בת מצווה ואף שילוב של מספר קונספטים יחדיו:

    • מסיבת פול מון לילדים – אביזרים זוהרים, איפור אולטרה מקצועי ותאורת אולטרה סגול.
    • מסיבת אוזניות מטוווורפת! הילדים לא יישכחו את המסיבה הקיצבית והשקטה הזו, בהבטחה!
    • מסיבת קריוקי – לא יפסיקו לשיר ולזייף את הלהיטים שהם הכי אוהבים
    • מסיבת ריקודים – מבוצעת ע"י דיג'יי מקצועי, הילדים לא יפסיקו לרקוד.
    • סטנד אפ לילדים – מנחה שירים את האווירה ויגרום לכולם להתגלגל מצחוק.

    אם אתם בעניין להוסיף עוד אטרקציות לאירועים שלכם, תוכלו לבחור מתוך מגוון גדול של מופעי במה מיוחדים לבת מצווה כמו: אמן טלפתיה \ אמן חושים ועוד. ואם כל זה לא מספיק, יש לכם עוד מגוון גדול של אטרקציות ותוספות מדליקות שתוכלו להוסיף לחגיגה, כמו למשל שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה, עיצוב בלונים, תא צילום, דוכני מזון, תחנות יריד ועוד אינסוף אפשרויות כדי שבאמת תמצאו את מה שהכי משמח אתכם.

    הבחירה הכי חשובה – חברת הפקה שיודעת להרים אירוע מושלם

    לאחר השלמת הבחירות החשובות האלה, קחו לכם רגע ותבחרו את הדבר הכי חשוב – המפעילים. חברת זד הפקות פועלת בתחום ובעלת ניסיון עשיר של כ-15 שנים באירועים והפעלות לילדים ובמיוחד מסיבות בר\בת מצווה. אנחנו חיים ונושמים את עולם הילדים ומתגאים בתואר מפעילי הילדים והנוער הטובים בארץ. אנחנו מתמחים בהפעלות ואטרקציות למסיבות לילדים בדגש על ימי הולדת ובת מצווה, בעוד העיקרון המנחה אותנו זה הנאה צרופה במהלכו של אירוע מוצלח, מצחיק, עשיר, בטיחותי ומתוכנן היטב.

    איכות ומקצועיות

    ניסיון ומוניטין רב

    מגוון אטרקציות לאירועים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם



      בואו תשמעו קצת יותר על:

      המלצות לחגיגות 10

      בחירת נושא היא הצעד הראשון בארגון אירוע יום הולדת 10 לילדים. למרות שזה לא הכרחי, להמציא נושא למסיבה יכול לעזור לכם להתבלט מכל...
      המשך קיראה
      למסיבת יום הולדת המושלמת השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם !




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים