זד הפקות -אטרקציות לימי הולדת


    יום הולדת 9

    יום הולדת 9 מתחיל להתקרב? כולם מתרגשים? ברור שכן!

    אבל כמעט כמו בכל שנה – גם הפעם אתם לא יודעים איזו מסיבה לעשות. מה יהיה התקציב? איזה נושא יוביל את המסיבה? איך נבחר את המוסיקה המתאימה? הכיבוד הכי טעים? ההפתעות הכי שוות?

    אנחנו ב זד הפקות מתמחים בימי הולדת לילדים מגיל 8 ומעלה, מכירים את כל הטרנדים, ההעדפות והרגישויות, אוהבים לחגוג עם הילדים שלכם ורוצים לעשות להם את היום המושלם!

    יום הולדת 9 – כבר לא ילדים קטנים

    אז כשהילדים היו קטנים, עוד היה יחסית קל… עוגה גדולה, כמה חברים, משחקים ומוסיקה – ואתם מסודרים… אבל כשמדובר ביום הולדת מגיל 8 ומעלה… במיוחד יום הולדת 9 , שהוא גיל בוגר וחברתי מאוד, התכנון הופך להיות קצת יותר מסובך. מצד אחד בגיל זה הילדים מנסים להראות שהם בוגרים וכבר לא מתעניינים בשירים ומשחקים "של ילדים קטנים" ומצד שני…. הם עדיין ילדים שאוהבים לשחק ולהשתולל.

    • הטיפ הראשון שלנו בדרך לחגיגה המושלמת הוא – התייעצו עם ילד/ת היום הולדת. שאלו אותם מה החברים שלהם אוהבים ומה הם היו רוצים שיקרה במסיבה שלהם.
    • בחרו איתם את הכיבוד ואת המוסיקה, חשבו יחד איתם על המיקום המתאים ותנו להם לבחור את ההפעלה המתאימה. הנה כמה רעיונות:
      • מסיבת ריקודים: דיג'יי מעולה שמבין עניין ויודע איזו מוסיקה מתאימה לילדים, תאורה צבעונית, פרסים והפתעות – חגיגה מתמשכת ומהנה.
      • אוהבים שקט? הזמינו הפעלה של מסיבת אוזניות! הילדים יחגגו וירקדו – אבל אתם לא תשמעו את הרעש…
      • אוהבים לשיר? הילדה חולמת להיות זמרת? הזמינו הפעלת קריוקי! ריקודים, שירה, מוסיקה טובה ואוירה מהממת.
      • רוצים קונספט מיוחד וצבעוני? הזמינו הפעלת פולמון ותחגגו עם צבעים זוהרים, אביזרים, איפור ותאורה מיוחדת.

    יום הולדת 9  – לבחור את המפעיל הכי מתאים!

    כאן אתם ההורים מפעילים את שיקול הדעת שלכם. בחרו מפעיל שיש עליו המלצות אמינות, שיש ברשותו כמובן את ההפעלה שאתם רוצים, שמבין ויודע מה צריך כדי לעבוד עם ילדים בגיל הזה, לשמח אותם וליצור עבורם חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת – בחרו בזד הפקות!

    עם ניסיון עשיר בתחום הילדים והפעלה איכותית, תזכו לאירוע בלתי נשכח, בהבטחה!

     

    פעילות יום הולדת לגיל 9 של זד הפקותמחפשים הפעלות יום הולדת לגיל 9? הגעתם למקום הנכוןחגיגת יום הולדת לגיל 9 שלא תשכחו

     

    יום הולדת גיל 9

    והנה הילד/ה גדלו בעוד שנה והגיע הזמן לחגוג לו יום הולדת גיל 9. כשאני חושבת על זה, כשהייתי ילדה חיכיתי וציפיתי ליום הולדת כל שנה. כשהגיע חודש יום ההולדת שלי כבר נדנדתי לאמא ולאבא על הרצונות שלי לחגיגות יום ההולדת. כשאני הייתי ילדה היו הרבה פחות אפשרויות לימי הולדת ממה שיש היום. ולכן, כששמעתי על זד הפקות התרשמתי מאוד, שכן הם יידעו בדיוק איך לסדר הפעלת יום הולדת מושלמת שתתאים לכל ילד וילדה.

     

    יום הולדת גיל 9 – זיכרון לכל החיים

    לא כל המבוגרים אוהבים לחגוג ימי הולדת, אבל אין ילד שלא אוהב לחגוג עם החברים האהובים שלו או המשפחה המצחיקה שלו יום הולדת מהסרטים. כשאנחנו היינו ילדים הפעלות קצרות של קוסם מדליק ששולף ארנב מהכובע או להטוטן שמפזר אש מתוך הפה שלו היו לגמרי מספיקים. היום לילדים יש הרבה יותר דרישות, הם קצת כמו מבוגרים ילדים. יש כל מיני סיבות לכך, רצוי להתמקד דווקא בצורה שבה ניתן להרים יום הולדת שתתאים לילדים של היום. ויש מלא אפשרויות. שמעתם על מסיבת אזניות? להיט מטורף שהילדים לא יפסיקו לדבר עליו? במסיבת אוזניות אתם, המבוגרים ללא האזניות שומעים רק את השקט ולעומת זאת הילדים קופצים ומתזזים למשמע הקצב המתנגן. הבת שלך חולמת להיות רקדנית והחיים שלה סובבים סביב חוגי הריקוד שלה בכל הסגנונות האפשריים? תוכלו לבחור במסיבת ריקודים עם מוזיקה שהילדה אוהבת והדיג'יי יהפוך את החצר למסיבה הכי כיפית וצבעונית בשכונה. הילד אוהב לשיר? כן, ברור שיש גם מסיבת קריוקי. כשגיל 9 מגיע הילדים רוצים להיות מגניבים. להיות ילדים-מבוגרים. ויש כל כך הרבה אפשרויות.

     

    הפקת יום הולדת לגיל 9 – חגיגה להורים וילדים

    בגיל 9 הילדים הם כבר אנשים קטנים, יצורים חברתיים שמחפשים את עצמם בעולם. הם רוצים לחגוג את יום ההולדת שלהם כילדים בוגרים. בזד הפקות ילוו אתכם, ההורים והילדים, וייבנו את הקונספט המושלם עבורכם. כזה שיתאים לרצונות והמאוויים של הילד. שיתמוך בהיותו ילד שרוצה להשתטות אבל גם ככזה שגדל בשנה נוספת. אז כדי לקבל חגיגה מושלמת, מומלץ להרים טלפון לזד הפקות.

    איכות ומקצועיות

    ניסיון ומוניטין רב

    מגוון אטרקציות לאירועים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם



      מאמרים נוספים

      המלצות לחגיגות 10

      בחירת נושא היא הצעד הראשון בארגון אירוע יום הולדת 10 לילדים. למרות שזה לא הכרחי, להמציא נושא למסיבה יכול לעזור לכם להתבלט מכל...
      המשך קיראה

      מידע נוסף בנושא

      ימי הולדת לבנות 9

      הילדים יוצאים כל כך נלהבים מהמסיבה נהנים מאוד ומספרים עליה לאורך זמן. אם כבר עושים מסיבה ומשקיעים, כדאי לעשות אותה עם צוות שבאמת יהפוך המסיבה להצלחה גדולה. כאשר עושים אצלנו מסיבה לא מפעיל אחד אלא שני אנשי צוות יהיו במקום: אחד מהם הוא דיג'יי שעושה הפעלות מוסיקה מדהימות והוא מומחה למסיבות ילדים, בעל ניסיון של המון ערבים ומסיבות עבור נוער צעיר ומכיר את המוזיקה הכי עדכנית. אם יש לכם העדפות לשירים או סוג מסוים למוסיקה שתושמע באירוע אתם יכולים לשתף בכך את התקליטן המקצועי שלנו שישלב את המוסיקה המבוקשת באירוע. ניתן לערוך פגישה מראש עם הדי ג'יי כדי את סוג המוסיקה שתושמע באירוע, כולל שירים ספציפיים פוטנציאליים. בנוסף יש שחקן ומפעיל שעושה מופע מצחיק לילדים, סטנד אפ שמצחיק ילדים, משחקי חברה מצחיקים, קריוקי שמתאים לילדים, מופעי הסטנד אפ שלנו בנויים במיוחד לילדים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות צוות חברת זד הפקות כאן עבורכם.

      יום הולדת לילדה בת 9

      ודאי כבר יצא לכם לארגן לילדיכם כמה ימי הולדת עד היום וכעת שהגיע יום הולדת גיל 9 אתם בודאי מחפשים נושאים ורעיונות חדשים לימי הולדת. גיל 9 הוא הגיל שבין הילדות לנערות, כלומר בהתאם לאופי הילד שלכם ומידת הבגרות שלו ושל חבריו לכיתה, תוכלו לבחור את האופציות העומדות בפניכם: האם להביא ליצן או מפעיל מיוחד, מה יהיו האטרקציות, מה יאכלו באירוע ועוד. אנו בחברת Z הפקות יודעים להתאים את מהלך האירוע בהתאם לקהל היעד, גילם ובגרותם של הילדים כך שכולם יוכלו ליהנות מההפעלות והפרסים באירוע.

      יום הולדת 9 בנות

      אם אינכם יודעים מה בדיוק יכול להלהיב את הילדים שלכם וחבריהם שיהיו הקהל העיקרי ביום ההולדת שאתם מארגנים, תוכלו לפנות אלינו ואנו נשמח לספק לכם ייעוץ ומבנה פוטנציאלי למהלך האירוע. יש לנו אטרקציות המתאימות לכל הגילים ואנו מתמחים בהפקת ימי הולדת לילדים ברמה הגבוהה ביותר. אלפי אירועים שהפקנו לאורך השנים רק עזרו לנו לצבור ניסיון חשוב שכיום משמש אותנו היטב לניהול והפקת האירועים הללו.

      הפעלה ליום הולדת 9 בנים

      אנו בחברת זד הפקות עמלים זמן רב ומשקיעים המון בכל מסיבת יום הולדת 9 ובכלל כל אירוע שאנו מארגנים והכול כדי שהלקוחות שלנו יהיו גאים בנו. אנו שמחים לומר בפה מלא שיש לנו המון לקוחות ממליצים שתוכלו לקרוא המלצות שלהם בגוגל, באתר ובפייסבוק ואף לשוחח עמם בעצמכם כדי להתרשם מהשירות שלנו. אם אתם רוצים לארגן מסיבת יום הולדת מצחיקה, מגניבה ופעילה במיוחדת לילדים שלכם וחבריהם אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם! אנו נדאג שהילדים ייהנו מהמסיבה ולא ישכחו אותה לאורך שנים רבות. כמו כן כל האטרקציות, הפרסים וההפעלות במקום אחד כך שלכם נותר לדאוג רק להזמין את האורחים.

      יום הולדת לגיל 9

      יום הולדת 9 של ילדיכם הולך ומתקרב ואתם ודאי רוצים לארגן לו יום הולדת מיוחד. הילד/ה שלכם מבקשים מכם יום הולדת מיוחד ובגיל הזה הם כבר מצפים שיהיה משהו מיוחד שאין לילדים אחרים. הם רוצים שהם והחברים שלהם לכיתה כל כך ייהנו שהם לא ישכחו את יום ההולדת הזה במשך שנים ואתם כהורים, כמובן רוצים להעניק לילדיכם את יום ההולדת המיוחד ביותר. אז אם אינכם יודעים למי לפנות ומאיפה להתחיל אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

      רעיונות ליום הולדת 9

      אם אתם רוצים יום הולדת בלתי נשכח אתם מוזמנים לפנות אלינו לחברת z הפקות. אנו עושים מסיבות וימי הולדת כבר 15 שנה. אנו מחוברים לילדים מכל הלב ויודעים מה הילדים אוהבים ואנו בעלי ניסיון רב שנים בתחום. את החברה z הפקות בנה זיו אלטמן שהוא שחקן וקומיקאי הפונה לקהל הצעיר והוא מחובר בצורה מושלמת לעולם הילדים. זיו קיבל פרסים רבים על עבודה שלו עם ילדים. כך למשל זיו זכה פרס מפעיל הקריוקי מספר אחד מטעם אגודת מפעילה קריוקי כאשר נבחר למפעיל הקריוקי הטוב ביותר לילדים ונוער.

      למסיבת יום הולדת המושלמת השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם !




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים