זד הפקות -אטרקציות לימי הולדת


    רעיונות ליום הולדת 11

    ילדים בגיל 11 כבר מתחילים להתנהג ולהרגיש יותר כמו נערים ונערות מאשר ילדים. הם כבר חגגו עשרות מסיבות וימי הולדת עם החברים לכיתה, הם שבעים מהפעלות ילדותיות ומתחילים להתעניין בנושאים שונים מילדים קטנים יותר ובעיקר – הם רוצים שיתייחסו אליהם בהתאם ויכבדו את העובדה שהם מתבגרים. כל הדברים האלה ידועים וחשובים לנו בחברת זד הפקות ולכן הפכנו את עצמנו למומחים להפעלות ימי הולדת לפי גילאים ובעיקר לבוגרים החוגגים יום הולדת לגיל 11.

    יום הולדת לגיל 11 – שלל של פעילויות מיוחדות ומהנות

    אם בגילאים צעירים יותר התוכנית האמנותית מבוססת הפעלה של קוסמים וליצנים, או סדנה להכנת פיצות, ג'ימבורי וכו', הרי שבמהלך יום הולדת לגיל 11, המסיבה צריכה להיות כבר קצת יותר מאתגרת, יצירתית ומעניינת. יום הולדת 11 הוא הזדמנות מצוינת לנערים ולנערות להוכיח שהם כבר גדולים ולתת להם הזדמנות לחגוג כמו גדולים.

    • אחת ההפעלות המדליקות ביותר לגיל הזה היא מסיבת אוזניות – כל הילדים חובשים אוזניות אלחוטיות, ממש כל של הדי ג'יי ונהנים ממסיבת ריקודים מקפיצה, אבל שקטה. כיף להורים, כיף לילדים וכיף גם לשכנים שלא סובלים מהרעש.
    • גם מסיבת ג'אסט דאנס היא הפעלה מעולה לגיל הבוגר הזה, שתאפשר להם לעקוב אחרי צעדי ריקוד על מסך ענק, עם המוסיקה הכי מעודכנת ועכשווית ולרקות בקצב שלהם, או לשחק במשחק תחרותי של ריקודים בקבוצות.
    • מסיבת קריוקי – נותנים להם לבחור את השירים שמשקפים את רוח הקבוצה, את המוסיקה האהובה עליהם ומאפשרים להם להיפתח, להתגלגל מצחוק ולהתגבש – בהפעלה שמפעילה את כל החושים.
    • אם הילדים שלכם מעדיפים פעילות ממש מקורית, בוגרת ומדליקה – הציעו להם מופע סטנד אפ לילדים – המשלב תוכן מעולמם של הילדים – ומוגש על ידי שחקן קומיקאי אדיר וכשרוני, שכותב חומר מושקע ומוקפד במיוחד לגילאים האלה. גם יום הולדת פורטנייט על פי המשחק המוכר מתאים.

    יום הולדת לגיל 11  – מעטפת של פעילויות ואטרקציות ליום הולדת מהנה במיוחד

    חברת זד הפקות תשמח להעמיד לרשותכם את מיטב המפעילים, לבחור איתכם את האטרקציות המתאימות, להציע לכם גם דוכני מזון, אטרקציות ליום הולדת, קישוטי בלונים מעוצבים ולהרים לכם יום הולדת חלומי לילדים שלכם, שאוטוטו הופכים לבני נוער.

    יום הולדת לגיל 11

    הפעלה מקורית ליום הולדת 11

    שפע רעיונות ליום הולדת 11 מופיעים ברשת. החל מבחירת מיקום יום ההולדת, סוג ההפעלה, שילוב אביזרים וכיבוד טעים ומשביע במידה הרצויה. תאריך יום ההולדת מתקרב ויש לקחת החלטה. יום הולדת בחצר בבית או מחוצה לו? מסיבת אזניות או מסיבת ריקודים רגילה, כמו של פעם?  סדנאות בישול? אפייה? אולי קריוקי? ו… זה לא נגמר… בזד הפקות יוכלו לעזור לכם להחליט בדיוק מה נכון עבורכם.

     

    רעיונות ליום הולדת 11 – יום הולדת בבית או מחוץ לבית?

    בחירת מיקום יום ההולדת היא בחירה הכרחית שצריכה להילקח בתחילת תכנון האירוע. השאלה הראשונה היא האם לקיים את חגיגת השנה בבית או מחוצה לו. בהנחה ומדובר על חודשי הקיץ ויש לכם חצר גדולה לארח את חברי הכיתה, תוכלו בהחלט להרים חגיגה מושקעת ועליזה בבית. אך לא מדובר רק בעובדה הקיימת של המצאות חלל מתאים בבית. שיקול נוסף הוא, האם אתם מסוג ההורים שיצליחו להעביר כמה שעות כאלה, של רעש, בלגן, ולספוג משפטים של "אמא תביאי לי…",  "אבא, תסדר לי…" וכל זה עם חיוך. אם התשובה היא כן, לכן על זה. בטוח שתחסכו בהוצאות. אך אם התשובה היא לא, פיתחו את הלפטופ, כתבו בשורת החיפוש יום הולדת לגיל 11 ותתחילו לכתוב לכם רעיונות. מגוון רחב של אטרקציות ייפתח עבורכם. תופתעו מכמות הרעיונות. יום הולדת בקרקס, בפינת חי, בהחלקה על הקרח, בגני חיות ועוד. אבל, שימו לב כי אתם מחפשים הפעלות לילדים שחוגגים גיל 11, אלה כבר לא ילדים קטנים שמרוצים מליטוף של איזה ארנב. אז אם אתם הולכים על חיות, לפחות שתהיה מעורבת איזו חיה מעניינת יותר כמו נחש. בתכלס, בעידן של היום, ההפעלות הכי שוות אלה הפעלות שמערבות מוסיקה, ריקוד ואוכל טוב.

    לא סתם מסיבת ריקודים

    מסיבות ריקודים שייכות אלינו, למבוגרים. הפעלות של יום הולדת, במיוחד לגיל 11 צריכות להיות מדליקות ומעניינות יותר. אז אם כבר מסיבת ריקודים שתהיה מסיבת אזניות! כל הילדים מחוברים לאזניות, שומעים שירים ורוקדים. גם מסיבת ג'אסט דאנס היא להיט לגילאים האלה. במסיבה כזאת, הצעדים מוקרנים על מסך ענק והילדים צריכים לחקות את הצעדים. אפשר להפוך את כל ההפעלה הזו לתחרות עם פרסים שווים. בזד הפקות מציעים בדיוק הפעלות מסוג כזה שישאירו אתכם ללא מילים.

    איכות ומקצועיות

    ניסיון ומוניטין רב

    מגוון אטרקציות לאירועים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם



      מאמרים נוספים

      המלצות לחגיגות 10

      בחירת נושא היא הצעד הראשון בארגון אירוע יום הולדת 10 לילדים. למרות שזה לא הכרחי, להמציא נושא למסיבה יכול לעזור לכם להתבלט מכל...
      המשך קיראה

      מידע נוסף בנושא

      רעיונות ליום הולדת לבת 11

      גיל 11 הוא גיל מיוחד גיל של תחילת תקופת ההתבגרות. הילדים בתקופה הזו רוצים להיות בוגרים, לעשות יום הולדת של גדולים מה שנקרא. לכן מומלץ לפנות אלינו בחברת Z הפקות – אנחנו מומחים למסיבות ילדים ונוער. המפעילים שלנו רציניים ומקצועיים. הם יודעים להפוך כל מסיבת יום הולדת להצלחה. גם בכיתה של ילדים ביישנים, המפעילים שלנו יודעים להגיע לכל ילד ולהפוך את המסיבה למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת.

      רעיונות ליום הולדת לילדה בת 11

      ישנן דוגמאות רבות לסוגי מסיבות יום הולדת בלתי נשכחת. לדוגמה ניתן לעשות פעילויות טיק טוק מדליקות שבהן התקליטן מנגן להיטים טרנדיים של טיק טוק וכל הילדים רוקדים, קופצים ושרים את הריקודים והשרירים שהם מכירים מהאפליקציה הפופולרית. כמו כן ניתן לעשות תחרויות של קריוקי, מסיבת פול מון, ועוד מגוון עצום של אטרקציות מלהיבות, הפעלות מלאות אנרגיה ואינספור אביזרים זוהרים ומדליקים שיעשירו את האווירה.

      יום הולדת 11 בנות רעיונות

      אם הילד שלכם מתקרב לגיל 11 ואתם כבר מתחילים לחשוב מה אתם רוצים לארגן לו ליום ההולדת, הרי שמדובר בכאב ראש לא קטן. בוודאי כבר ארגנתם לו כמה וכמה ימי הולדת עד כה בחייו ואתם מתחילים לחפש אחר רעיונות חדשים, קונספט חדש ומפתיע ליום ההולדת, משהו מלהיב ומהנה שגם החברים יוכלו ליהנות. גיל 11 הוא כבר מתחיל את שלב הנעורים למעשה והילדים גדלים, מתבגרים וכבר מפעילים ואטרקציות של ילדים קטנים כבר לא יעבדו. לכן תרצו מסיבת יום הולדת המתאימה לנערים/נערות ברמה הגבוהה ביותר.

      רעיונות ליום הולדת לגיל 11

      אם אתם מחפשים אחר רעיון מיוחד ומקורי ליום ההולדת של ילדכם אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ואנו בחברת Z הפקות נשמח להציג לכם מגוון אפשרויות ואטרקציות מלהיבות ליום ההולדת. עם ניסיון רב שנים בתחום נוכל ודאי להציע לכם מגוון רחב של רעיונות ליום הולדת 11 לאירוע המושלם.

      למסיבת יום הולדת המושלמת השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם !




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים