זד הפקות -אטרקציות לימי הולדת


    ג'אסט דאנס לילדים

    מסיבת ג'אסט דאנס לילדים הינו הלהיט החם בקרב מסיבות הילדים וימי ההולדת.

    אז מה זה בעצם?

    על גבי מסך ענק יוקרנו קליפים של אנימציה בשילוב מוזיקה, כאשר הילדים יצטרכו לחקות את הריקודים של הדמויות המופיעות. כיום, מסיבת ג'אסט דאנס ליום הולדת לילדים הינו חלק בלתי נפרד מהתכנית הכוללת של המסיבה.

    חלק קיצבי, צבעוני, משעשע וכמובן הנאה מובטחת:)

    אז קדימה! קומו לרקוד ונעשה כאן שמח.

    מסיבת ג'אסט דאנס למבוגרים

    מחפשים לשלב טוויסט מעניין באירוע שלכם?

    מסיבת ג'אסט דאנס (Just Dance) הינו הלהיט החם

    באירועים, מסיבות, ערבי גיבוש לעובדים ועוד. באירוע שלכם

    אף אחד לא יישב, בהבטחה!

     

    עולם שלם של צבע, מוזיקה וריקודים שמכניסים עוד ועוד שמחה לכל מסיבה. ג'אסט דאנס לילדים הוא שילוב של משחק וריקוד שמתאים למבוגרים וילדים באותה המידה. תוכלו לנסות ולבדוק האם אתם מוכשרים בסמבה באותה מידה כמו בהיפ הופ– הכול באותו סשן מקפיץ ומשמח. ג'אסט דאנס היא עוד אטרקציה מתוך שלל האפשרויות שתמצאו אצל זד הפקות – כך שאתם מוזמנים ליצור קשר ולהפוך את האירוע שלכם למקפיץ ומשמח, אבל גם מקורי וחדשני.

    ג'אסט דאנס לילדים – לא סתם משחק

    ממשחק שהומצא למסך הטלוויזיה הביתית, הפך ג'אסט דאנס לילדים לפעילות מבוקשת לאירועים – ימי הולדת ובת מצוות, בו מושמעים שירים אהובים ועל מסך ענק מוקרנות דמויות שעושות צעדי ריקוד מתאימים למוסיקה – אותם המשתתפים צריכים לחקות וכך לומדים ריקוד חדש, מוציאים אנרגיה, משתוללים ונהנים. אפשר לקיים גם משחק תחרותי שבו המנצח הוא מי שמצליח יותר מהאחרים לרקוד לפי הצעדים הנכונים המוקרנים על המסך.

    המשחק מביא איתו את כל האפשרויות – להיטי הילדים החדשים והאהובים , קריוקי, משחק עם אפליקציית הסמארטפון או עם מצלמה. השירים מתעדכנים אונליין, כל הזמן, לפי הלהיטים העכשוויים. מה צריך יותר מזה?

    הפעילות הזו כל כך סוחפת, שתוכלו בקלות לבלות שעות ארוכות – רק בריקודים. חוויה כיפית ושמחה וכל מה שנשאר לעשות הוא להגביר את הווליום ולהתחיל לרקוד. המשחק המדליק הזה יכול להרים כל אחד מהספה – ולגרום לו להתחיל לרקוד! ראו הוזהרתם – זה סוחף לא רק את הילדים, אלא את כל המשפחה!

    ג'אסט דאנס

    כיצד נשלב את הג'אסט דאנס באירוע שלכם?

    ג'אסט דאנס יכול להיות חלק מכל מסיבה מוצלחת. את מסיבת הג'אסט דאנס ניתן לשלב עם מסיבת ריקודים רגילה, מסיבת אוזניות, קריוקי, מסיבת סטאנד אפ ובעצם בכל סיבה למסיבה. הצוות המקצועי שלנו בעל ניסיון של כ 15 שנים בתחום האירועים לילדים. אז למה אתם מחכים?! צרו קשר עם חברתנו ויחד נוכל ליצור בעבורכם את אירוע החלומות שאיש לא יוכל לשכוח!

     

    קליפים מובילים בג'אסט דאנס

    TURN UP THE LOVE – השמנמנים

    TIMBER – הרקדנית והדובי

     

    WHAT THE FOX SAY – השועל


    Unlimited That POWER – האנשים האדומים

    ANIMALS – האופנוענים

    just dance יום הולדת

    אין סוף להתפתחות וליצירתיות בגימיקים. ג'אסט דאנס לילדים, למשל, הוא קונספט מרענן לחגיגת יום הולדת, בת מצווה או אפילו אירוע גיבוש. פעילות זו מלווה עם המון שמחה, אווירה של כיף, ואינטראקציה בין המשתתפים. כל זה קורה באמצעות משחקי ריקוד המוקרנים על מסך ענק ומלמד את כל המשתתפים את צעדי הריקוד ואת חוש הקצב. חברת זד הפקות לקחה את אנימציית הריקוד הזו ויצרה שילוב של משחק וריקוד; זיהתה ביקוש מאוד גבוה לחגיגה שהיא מאסט.

     

    ג'אסט דאנס לילדים – תגלה את סגנון הריקוד שלך

    כיום קיימות מגוון הפעלות מגניבות להפעלת יום הולדת, אירוע גיבוש, בר/בת מצווה ועוד. קיים משהו בג'אסט דאנס שהוא לגמרי אחר. ההפעלה הזו תגרום גם למי שאינו מחובר לצד התנועתי שלו לקום ממצב ישיבה ולעבור במיידי למצב עמידה הכולל תזוזה וחיוך מרוח מאוזן לאוזן. מוזיקה ידועה כדבר המחבר לבבות, המכניסה שמחה לכל עורק ומטעינה אותנו באנרגיה. ג'אסט דאנס זהו שילוב של משחק וריקוד יחד. הסיפור התחיל ממשחק ביתי כאשר השחקן מחקה תנועות ריקוד דרך אנימציה. ככל שאתה משתפר וצולח זאת היטב, כך אתה מאתגר את עצמך ברמת הקושי. השחקן בוחר את סגנון המוזיקה שהוא אוהב, את הדמות שנעים לו לחקות אותה. הורים דיווחו כי מצאו שעות את ילדם מול האפליקציה הזו, רק שהפעם מצאו זאת גם כדבר חיובי. לא עוד צפייה בסדרת טלוויזיה או בילוי סרק מול מסך. נמצא ערך חיובי בעליה של עשיית ספורט ותזוזה, רמת האנרגיה עלתה באופן חד-משמעי, והדינמיקה הקבוצתית המשפחתית השתפרה. לפתע כל בני הבית מוצאים את עצמם רוקדים וצוחקים יחד, מעבירים זמן איכות איכותי ומשובח בעל ערך מוסף אדיר. תוך כדי תנועה נמצא חיבור לסגנון הריקוד. ישנם שהתחברו לסגנון הריקוד היפ-בופ, זומבה, ריקודים סלוניים, ריקודי זוגות ואפילו בלט קלאסי. מכאן הביקוש לחוגי ריקוד עלה, הן אצל הילדים והן אצל המבוגרים.

     

    לחגוג אחרת

    כשם שמוזיקה מחברת לבבות, ריקוד מחייה את הנפש. לחגוג את האירוע באופן המעניק ערך מוסף, חוויה יוצאת דופן שהכול משוחחים על כך אחר כך. אין ספק, זוהי פעילות ששווה את ההשקעה. הנכם מחפשים הפעלה מקורית מסוג זה? אתם מוזמנים באהבה ליצור קשר עם זד הפקות, ג'אסט דאנס היא אחת מהאטרקציות שתמצאו אצלם ויחד אתם תוכלו ליצור אירוע שמח, קופצני וחדשני. עם כל האבזור המתאים, אנשי הפקה מהשורה הראשונה. יש סיכוי גדול שהם יגיעו לחצר ביתכם פעמיים בשנה, במסיבה של בת ה-8 ובמסיבת ההפתעה שאמא תארגן לאבא.

    איכות ומקצועיות

    ניסיון ומוניטין רב

    מגוון אטרקציות לאירועים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם



      מאמרים נוספים

      המלצות לחגיגות 10

      בחירת נושא היא הצעד הראשון בארגון אירוע יום הולדת 10 לילדים. למרות שזה לא הכרחי, להמציא נושא למסיבה יכול לעזור לכם להתבלט מכל...
      המשך קיראה
      למסיבת יום הולדת המושלמת השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם !




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים