זד הפקות -אטרקציות לימי הולדת


    מסיבת פול מון לילדים

    כל מה שאתם אוהבים במסיבות, כל הדברים שבשבילם אתם משקיעים והולכים למסיבה – כולם מתקיימים במהלכה של מסיבת פול מון לילדים! האיפור, הצבעים, המוסיקה, ההפעלות, המשחקים, האווירה המשוגעת והשמחה, התאורה המדהימה, המשחקים המיוחדים המותאמים במיוחד למסיבת פולמון לילדים – את כל אלה ועוד יותר תקבלו כשתזמינו מסיבת פולמון מהצוות המנוסה והמקצועי של זד הפקות.

     

    כל מה שכדאי לדעת על מסיבת פול מון לילדים!

    מסיבת פול מון (ירח מלא) היא מסורת מוכרת שהגיעה לארץ יחד עם המטיילים שחזרו מתאילנד. שם מסיבות הפולמון הן אירועים ענקיים, צבעוניים ומושקעים, שחוגגים את הירח המלא שמאיר את החושך. אצלנו המסיבות האלה מוכרות כאירועים מיוחדים ומושקעים במיוחד לילדים, הנחגגים כמסיבת חושך עם המון אביזרים, משחקים, איפור וקישוטים – כולם זוהרים באור אולטרא סגול! במהלך מסיבת פול מון לילדים, כל חלל שתבחרו הופך לממלכה קסומה ומיוחדת עם התאורה, הציוד והקישוטים שחברת זד הפקות מביאה איתה.

    במהלך מסיבת הריקודים המיוחדת שלנו, כל הילדים מקבלים אביזרי קרנבל זוהרים באולטרה, כמו: עניבות, משקפיים, כובעים, צינורות ספוג מהבהבות, שרשראות הוואי ועוד. כולם מחופשים, כולם נראים מוזר ומצחיק וכולם מופעלים על ידי מיטב מפעילי המסיבות המנוסים שלנו.

    את מסיבת הפולמון של זד הפקות ניתן לשלב בכל מסיבה ולכל גיל. ניתן לשלב עם מסיבת אוזניות, סטאנד אפ לילדים, קריוקי ועוד.

    מסיבת פול מון לילדים עם מפעילים מיומנים

    המפעילים המנוסים של זד הפקות יודעים להתאים את הפעילויות לגיל החוגגים, לחוש את הקהל בזמן מסיבת הריקודים, לגוון את המוסיקה בהתאם לדרישה. מגוון ההפעלות והניסיון הרב שלנו בתחום הילדים, מאפשר לנו לבחור פעילויות מותאמות לגילאים השונים ולהפוך גם את מסיבת הפולמון לאירוע מושלם לגילאי מצווה, או לבחור פעילויות אחרות, שישמחו יותר דווקא ילדים בגיל 8-9.

    מסיבות הפולמון הגיעו מתאילנד – שם חגגו על האיים את הירח המלא במסיבה פרועה וצבעונית ומושקעת במיוחד, אבל מאז, מסיבות הפולמון היגרו מעבר לים והגיעו גם אלינו לישראל וכאן הפכו למסיבות קונספט מדליקות לילדים, שיש בהן את כל מה שצריך במסיבה. יום הולדת פולמון של זד הפקות משלבות מוסיקה מעולה, הפעלה איכותית, אביזרים, תאורה ואיפור – הכל עם ניסיון עשיר שנועד להעניק לכם מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת.

     

    יום הולדת פולמון – בואו לחגוג באווירה אחרת!

    יום הולדת פולמון לילדים הוא סוג של מסיבת קונספט מושקעת, שמתקיימת בחושך. אבל יש בה כל מה שאפשר לדמיין למסיבה המושלמת – אביזרים, תאורה מיוחדת, מוסיקה מקפיצה, איפור, תחפושות – והכל מותאם לילדים.

    מסיבת פולמון של חברת זד הפקות כוללת שפע אביזרים זוהרים שצובעים את הכל בצבעים זוהרים ועזים והופכים את החושך לידידותי ומהנה במיוחד.

    המפעילים המיומנים של זד הפקות יודעים להתאים את הפעילויות והתכנים לגיל החוגגים – מסיבת ריקודים זוהרת באור אולטרא סגול שאנחנו מביאים איתנו, ציורי פנים וגוף בצבעים מיוחדים שזוהרים באור אולטרא סגול, קישוטים זוהרים, משחקים שמותאמים במיוחד לחושך

    וכמובן מוזיקה מקפיצה וריקודים שסוחפים את כולם ועוד – הכל זוהר, שמח ומקפיץ.

    חלק מהחוויה המלאה של המסיבה הוא גם המשחקים המותאמים לגיל ולקונספט ואפשר לבחור במשחק קבוצתי או במשחקים תחרותיים – בהתאם לגיל ולהעדפות של הקבוצה.

    ניתן להעשיר את האירוע ולהוסיף אוירה של מסיבת פולמון אמיתית – כמו בתאילנד – עם מופע של להטוטני אש, שידהימו את האורחים ויוסיפו תוכן שלא יפסיקו לדבר עליו. יחד עם כל אלה, מניסיוננו הרב, אנחנו יודעים כמה חשוב לשמור גם על הבטיחות ואנחנו מקפידים על הבטיחות מכל ההיבטים האפשריים וגם מבוטחים בביטוח צד ג'.

     

    ילדי יום ההולדת במרכז העניינים

    אפילו עם כל הצבעים, האטרקציות והפעילויות – אנחנו לא שוכחים שהכוכבים האמיתיים של החגיגה הם הילדים שחוגגים את יום הולדתם.

    גם בהפעלה בסגנון פולמון אנחנו מוודאים שילדי היומולדת יהיו כל הזמן במרכז המסיבה, יובילו אותה במידה והם אוהבים להיות במרכז ויקבלו את מידת תשומת הלב המתאימה להם.

    יום הולדת פולמון עם חברת זד הפקות – חוגגים אתכם את החיים.

     

    יום הולדת פול מון לילדים

    מסיבת פולמון לילדים היא מסיבה צבעונית ומגניבה שתופסת את העין של כל הנוכחים בה. למי שכבר נמאס מכל ההפעלות המשעממות של ימי הולדת "רגילים", מסיבת פולמון היא אופציה מושלמת לחגוג יום הולדת. חשוב לבחור מפעילים מתאימים ובזד הפקות כבר מנוסים. הם משלבים תאורה מגניבה, מוסיקה מעולה, אביזרים, איפור ועוד. הם יידעו להעניק לכם מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת.

     

    מסיבת פולמון לילדים – אז מה זה בעצם?

    מסיבות פולמון הן מסיבות שהגיעו מהארץ הכי כיפית שיש – תאילנד. בתאילנד חוגגים פעם בחודש את היום בו הירח הופך למלא ואת סילוק החושך על-ידי האור, במסיבות פולמון צבעוניות וחגיגיות. חברות הפקות בארץ לקחו את הרעיון הכללי והפכו אותו לפרקטי במסיבות של ילדים. במסיבה כזאת הילדים ישחקו משחקים של חושך ואור וירקדו עם אביזרים זוהרים בחושך, עניבות, משקפיים, כובעים, שרשראות הוואי ועוד. הילדים יהיו מחופשים ויוכלו לפזז במסיבת ריקודים קצת אחרת. המקום יהיה מוחשך אך האביזרים יאירו אותו בשלל צבעים מגוונים ותאורה אולטרה-סגולה מקצועית. מסיבות פולמון מתאימות לילדים כמעט בכל גיל. מתאימות גם לבנים וגם לבנות. כמובן שתכני יום ההולדת יתאימו במדויק לגיל הילדים החוגגים. אפשר לשלב מסיבות פולמון עם אטרקציות נוספות מדליקות כמו קריוקי, מסיבת אוזניות או מופע סטנד-אפ. אם תרצו, תוכלו גם לשלב מאפרת מקצועית שתצייר על הילדים ציורים מרהיבים שמתאימים לפולמון. בקיצור, מסיבות פולמון הן להיט לא מהעולם הזה.

     

    לכו על הטוב ביותר

    יש לא מעט חברות הפקות שמציעות להרים מסיבות פולמון בקונספט מדליק, אבל זד הפקות היא המקצועית והמיוחדת מכולן. הם בעצמם יגשימו לכם כל חלום אפשרי שחלמתם עליו בלילה. זד הפקות הוקמה בשנת 2002 על-ידי זיו אלטמן, בוגר מכללה לתקשורת וטלוויזיה ובעל תואר שני במנהל עסקים – שיווק. זיו שם דגש על יחס אישי ויצירת אירוע ייחודי ומותאם לכל ילד וילדה. בנוסף, הוא הביא לארץ את מסיבות הפול מון המיוחדות והייחודיות, ומציע פתרונות יצירתיים בהתאם לצרכי האירוע.

    איכות ומקצועיות

    ניסיון ומוניטין רב

    מגוון אטרקציות לאירועים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם



      מאמרים נוספים

      המלצות לחגיגות 10

      בחירת נושא היא הצעד הראשון בארגון אירוע יום הולדת 10 לילדים. למרות שזה לא הכרחי, להמציא נושא למסיבה יכול לעזור לכם להתבלט מכל...
      המשך קיראה

      מידע נוסף בנושא

      הפעלת פול מון לילדים

       מסיבה המתקיימת בחדר חשוך

      ציוד אולטרה סגול שהופך בגדים ואביזרים זוהרים

      מגוון אביזרים זוהרים שמקפיצים את המסיבה

      מוזיקה מלהיבה לפי טעמם של הילדים

      איפור זוהר עם מאפרת שתאפר את הילדים לפני שמחשיכים את החדר.

      צמידים זוהרים, פרטי לבוש זוהרים נוספים, הפרחת בועות ועוד.

      פעילויות נוספות במסיבות פול מון

      בנוסף לריקודים ניתן לשלב מגוון רחב של פעילויות שונות במסיבות פול מון. בין היתר משחקי חברה מצחיקים, פעילות קריוקי, מפעיל העושה סטנד אפ לילדים, מתנפחים ופעילויות שונות ואחרות. המטרה תהיה להפוך את המסיבה למלהיבה ובלתי נשכחת, כזו שכל ילד בכיתה של הילד שלכם יזכור לאורך שנים רבות. כדי להבטיח את בטיחותם של ילדיכם אנו דואגים כמובן לביטוח צד ג' ולמפקחים שישגיחו על הפעילות והילדים. ניתן להוסיף מופעי לוליינות ואטרקציות נוספות לשדרוג האירוע. לפרטים נוספים על ימי הולדת מלהיבים אצלנו בחברת Z הפקות נשמח לתת לכם מענה וייעוץ בטלפון או בפגישה ללא התחייבות.

      מסיבת פול מון לילדים מחיר

      אחת הדרכים הכי מיוחדות ומגניבות לעשות מסיבת יום הולדת היא לעשות מסיבת פול מון לילדים. מסיבת פול מון היא משהו מיוחד מאוד ושונה מכל דבר אחר שהכרתם. קונספט זה מגיע אלינו מתאילנד, שם חוגגים בלילה בחוץ שהירח מלא ועם מאפיינים מיוחדים של איפור זוהר ומכשירים זוהרים שונים הבולטים תחת כיפת השמיים החשוכה של הלילה.

      יום הולדת פול מון לילדים

      כדי להמשיך את החושך של הלילה מסיבת פול מול לילדים תהיה באולם חשוך עם תאורה אולטרה סגולה, המון אביזרים זוהרים בחושך, איפור זוהר ומאפרת מקצועית שתאפשר את הילדים וכמובן מוסיקה טובה ומקפיצה ברקע. הילדים יוכלו לרקוד, להשתולל, ליהנות וכמובן תהיה עליהם השגחה וכל מה שצריך כדי להעביר את האירוע בצורה בטוחה, נעימה ומגניבה. אצלנו הילדים יוכלו ליהנות גם מפרטי לבוש זוהרים כמו כפפות, עניבות, כובעים ועוד. הכול כדי להפיק מסיבה שהילדים אוהבים.

      למסיבת יום הולדת המושלמת השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם !




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים